نمایندگی فروش فلزیاب در رشت
نمابندگی فلزیاب در رشت

شرکت گوهرباستان یکی از معتبرترین شرکت‌های فروش انواع ردیاب، نقطه‌زن و اسکنر فلزات در ایران است که دارای نمایندگی‌های مختلف در انواع شهرها از جمله رشت می‌باشد.

تنوع دستگاه‌ها و کیفیت بالا

تنوع دستگاه‌ها در بازار داخلی بسیار زیاد است و به دلیل محدودیت‌های قانونی، سازمان خاصی برای نظارت در این زمینه وجود ندارد. این موضوع باعث سردرگمی کاوشگران در خرید گنج‌یاب مناسب خود شده است. گوهرباستان با بیش از 20 سال سابقه در حوزه خرید و فروش انواع فلزیاب دسته دوم و اکبند، وارداتی و داخلی فعالیت می‌کند.

مزایای خرید از شرکت گوهرباستان

شرکت گوهرباستان با در نظر گرفتن رضایت مشتریان خود با دو اصل کیفیت بالا و قیمت مناسب و تحویل فوری فعالیت خود را در سال 1383 آغاز کرده است. این شرکت موفق به کسب رضایت مشتریان خود از سراسر جهان از جمله ایران، افغانستان، پاکستان و … شده است.

مزایای خرید از نمایندگی فروش فلزیاب در رشت شامل موارد زیر می‌باشد:
  • 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش برای تمامی دستگاه‌های فلزیاب و گنج‌یاب
  • تنوع بالای محصولات گنج‌یاب و فلزیاب
  • ارائه آموزش رایگان کار با فلزیاب و همچنین آموزش اپراتور فلزیاب حرفه‌ای
  • کیفیت و کارایی بالا
  • فروش غیرحضوری و امن از درگاه پرداخت امن

نمایندگی فلزیاب گوهرباستان در رشت

نمایندگی فروش فلزیاب در رشت یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های انواع فلزیاب پالسی، آنتی‌ردیاب، و فلزیاب نقطه‌زن و اسکنر می‌باشد. این نمایندگی با بیش از 20 سال فعالیت، دفتر فروش در تهران،  نمایندگی فلزیاب اصفهان و دیگر شهرها را دارا است. تمامی دستگاه‌های این شرکت اورجینال و اصل بوده و امکان استعلام اصل بودن کالا را نیز فراهم کرده است تا بتواند بهترین نتیجه و کارایی را به شما مشتریان گرامی ارائه دهد.
تلگرام

راه‌های ارتباطی

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیرحضوری می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی شرکت گوهرباستان با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب مهندس رجایی:

  • شماره تماس: 09900240991
  • شماره تماس: 09195002824
    goharbastan

برای اطلاعات بیشتر و خرید فلزیاب در رشت، با ما تماس بگیرید و از مزایای منحصر به فرد ما بهره‌مند شوید.